SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Webáruházak Ügyfélkezelési Szokásai


Kontaktia Tanácsadó és Szolgáltató Kft: Webáruházak Ügyfélkezelési Szokásai
Országos | 2011-01-07 | Kontaktia Tanácsadó és Szolgáltató Kft



A webáruházak a direkt marketing módszereket kevésbé szokták használni a vevői elégedettség nyomon követésére. Kimutatható, hogy a web2 megjelent a vevői elégedettség nyomon követésében is, egyre többen online fórumokról, blogokról (49%) tájékozódnak vev

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó:      rendben












TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Lufthansa | Lidl | FINA | dm | Nestlé | Vodafone | ABB | MTÜ | K&H | Budapest Bank  | zsarolóvírus | OTP | Coca-Cola | BMW | Mapei | GE | E.On | SPAR | IKEA | Telekom | Huawei | Tesco | Electrolux | MOL